October 12, 2011

Mütsike mütsike

Ühe ilusa, lihtsa mütsi kurb saatus. Mütsi saab veel ainult pildi pealt vaadata, sest mütsist said taaskord kaks lõngakera. Kevadel kudusin endale puuvilla/viskoosi segu lõngast mütsi. Olin tulemusega väga rahul, mida võib ka pildilt näha :)
Tahtsin just sellist nagu ta valmiskujul oli, kandsin ka uhkusega kuni peale pesu ta omandas pea veerandi võrra suurem mõõdu. Kanda oleksin ikka saanud, aga kuna ma liigun ringi rattaga, siis sügistuultes ei tahtnud hästi kõrvadel püsida ja nii ma ta sügisel üles harutasingi. Lubasin endale, et koon ta kohe uuesti oma 20 silma võrra väiksema, mida kahjuks siiani ei ole suutnud tegema hakata. See eest valmis selline edevates toonides müts, mille kohta töökaaslane "pühademuna" :D ütles. Pühademuna just selle kärts roosa lipsukese pärast, mis ehib mütsi all serva.
Müts on edevalt ilus, aga ei asenda mulle esimest mütsi. Ma ei saagi aru kuidas see nii välja venis? Tean küll, et puuvill venib, aga nii palju??

No comments:

Post a Comment