May 24, 2011

õmblemise tuhinas

Viimasest sissekandest on möödas, oh õudust, rohkem kui pool aastat. Ja mis ma siis selle poole aastaga valmis olen teinud ja miks ma vahepeal ühegi postitust ei ole teinud? Ma küsin seda endalt ülepäeviti ja mu vabanduseks on.... pole kedagi kelle seljas pildistada või ei ole kedagi, kes pildistaks. Eks ühel päeval tulevad ka pildid kahtedest punastest sokkidest,ühest punasest käpiku paarist, ühest pitsilisest kampsunist, kahest mütsist, ühest sall-kraest, ühest püksipaarist, kahest kleidist, ühest pluusist, kahest tuunitud maikast, kaelakee, kõrvarõngad, pross. Ja siis on veel pooleliolevad kudumid, pooleliolevad õmblustööd, pooleliolevad heegeldused.
Ma ei tea kuidas on teistega lood, aga minuga on nii, et stressi ja halba tuju aitab kõige paremini peletada kudumine. Lõngapoes ei käi ma sooviga millegi kindla asja tarvis lõnga ostmas, vaid nii nagu mõningad käivad ehetepoes- sooviga midagi ilusat saada. Üsna hiljuti sattusin ma aga uuesti õmblemise tuhinasse. Soov saad uus kleit oli nii suur, et jätsin lausa ühe unenäguderohke öö vahele. lootsin hommikul tööleminekuks valmis saada, kuid kahjuks nobedad näpud vedasid alt ja kell sai enne pool kaheksa a oligi aeg taaskord tööle minna. Mul jäi kõigest alt äär veel teha. Järgmisel päeval sain uhkusega uus kleit seljas tööle minna :)

No comments:

Post a Comment